۱۳۹۰ تیر ۱۲, یکشنبه

...

ميدوني چند وقته من اينجا رو آپديت نكردم؟!

زياده..ولش كن!

۳ نظر:

اهری گفت...

سلام
حال مامانت چطوره ؟ خوبه ؟ خوبین ؟ ایمیل بزن لطفن و منو مطلع کن لطفن

شهرام بیطار گفت...

همیشه حسش نیست . یه وقت های استراحت فکری هم لازمه .

Unknown گفت...

عزیز من شانلی ! مگر می شود من برای تو همچین حرف هایی بزنم ؟ این یک آدم بیمار است که به جای من کامنت می گذارد. همه ی کامنت هایش هم همین طوری اند. من اینطوری کامنت می گذارم . >>>> با عکسم این گوشه.

۱۳۹۰ تیر ۱۲, یکشنبه

...

ميدوني چند وقته من اينجا رو آپديت نكردم؟!

زياده..ولش كن!

۳ نظر:

اهری گفت...

سلام
حال مامانت چطوره ؟ خوبه ؟ خوبین ؟ ایمیل بزن لطفن و منو مطلع کن لطفن

شهرام بیطار گفت...

همیشه حسش نیست . یه وقت های استراحت فکری هم لازمه .

Unknown گفت...

عزیز من شانلی ! مگر می شود من برای تو همچین حرف هایی بزنم ؟ این یک آدم بیمار است که به جای من کامنت می گذارد. همه ی کامنت هایش هم همین طوری اند. من اینطوری کامنت می گذارم . >>>> با عکسم این گوشه.