۱۳۸۸ تیر ۱۲, جمعه

تست


همچنان آزمایش میشه..اگه جواب بده بسی مسروریم!

۵ نظر:

سلمان گفت...

یعنی من پاک قاطی کردم
رسما روانی شدم از بس که قالب عوض کردم و هیچ کدوم به درد نمی خوردن
خداااااااااااااا

سلمان ک گفت...

به به به این کامنت باکس

سلمان گفت...

به به این وبلاگ که آرشیوش هم کامل شده

سلمان گفت...

بابا مراحل آزمایشی تمام شد دیگه. دیگه ورژن بتا نیست
برو تو کار نوشتن دیگه

سلمان گفت...

اینجا کی قراره که افتتاح بشه؟!

۱۳۸۸ تیر ۱۲, جمعه

تست


همچنان آزمایش میشه..اگه جواب بده بسی مسروریم!

۵ نظر:

سلمان گفت...

یعنی من پاک قاطی کردم
رسما روانی شدم از بس که قالب عوض کردم و هیچ کدوم به درد نمی خوردن
خداااااااااااااا

سلمان ک گفت...

به به به این کامنت باکس

سلمان گفت...

به به این وبلاگ که آرشیوش هم کامل شده

سلمان گفت...

بابا مراحل آزمایشی تمام شد دیگه. دیگه ورژن بتا نیست
برو تو کار نوشتن دیگه

سلمان گفت...

اینجا کی قراره که افتتاح بشه؟!